Jag drömde att min bror dog.

2009-01-16 @ 12:02:42


Drömmen började normalt vi lekte krig med ett par andra barn som var yngre för dem sa att vi var för gamla, då sa jag jasså det tycker ni det får vi allt se , sen så sprang jag och hämtade brossan och sa att ungarna ville leka krig med oss.
Då skrattade bara brossan och sa okey kör till nu visar vi dem små att vi visst kan leka krig.
Vi hade jättekul och vi lekte länge,
sen skulle vi hjälpa deras lärarinna att hitta alla djuren som hade rymt brevid deras skola, så vi fick hjälpa dem att fånga in dem igen, Det tog lång tid det var ju bara valpar och kattungar.

Sen lite senare skulle vi se en film, men barnen ville leka mer men jag orkade inte så min brossa följde med dem och jag såg på  filmen, efter en stund så kommer alla barnen tillbaka, och jag ser inte min bror någonstans, alla ser ledsna ut och jag frågar vad är det?
Dem svarade-
Din brossa blev påkörd av en bil,
jag bara whaaaaat e han okey  var är han,
dem börjar att gråta och säger vi beklagar men din brossa dog.

Jag bara näää  han dog inte sluta leka med mig, det är inte kul sluta!
Dem försöker lugna mig med att säga men han har det bra nu,
 jag bara näää sluta, jag sprang ut ur rummet för att leta efter min bror där olyckan hade hänt i hopp om att han skulle vara vid  liv,
men när jag kommer fram så är han inte där, han  är helt borta jag brister ut i gråt och skriker efter honom , men inget svar.

Jag vaknar gråtandes ur drömmen och brossan liksom flyger upp från sängen och säger vad e det lugna ner dig, och han frågade vad är det du har drömt,
 jag svarar  helt hysteriskt och gråtandes -
 jag drömde att du  dog, du får inte dö, jag kramade om honom jättehårt och sa hur bra brossa han var och att han och jag var som tvillingar för att vi har så starkt band om man gemför med vanliga brossor, jag sa också att han aldrig fick lämna mig,
 medans jag höll om honom så sa jag att jag inte ska släppa honom utan jag ville bara krama om honom för att  fatta att han är okey och allt var bara en sjuk dröm, vi grät ihop, jag tror vi båda behöve det för efteråt kändes det ju bättre<3

Jag sa dem 3 orden till honom och det säger vi aldrig till varandra men det är fan fel, jag tror att drömmen ville visa att vi borde inte vara så här att inte visa kännslor och att jag inte ska göra något fel för då kommer han att bli tagen ifrån mig, så jag ska med denna drömmen bli allt mer uppmärksam och visa mer att han faktiskt är den bästa brossan man kan ha:D

Hemk dröm men den fick mig att fatta att rent förlänge har vi  inte visat brödrarskapet som man ska men nu ska det bli ändringar på det!

Jag älskar dig kära bror , du är min ängel, utan dig vad vore då jag?
Du är det bästa som finns tack för att du alltid ställer upp för mig det betyder mer än vad jag kan säga till dig:D

Kommentarer
Postat av: Klara

har också drömt det nu när du säger det! Det var grymt läskigt :(

2009-01-19 @ 10:43:09
Postat av: lillbubbel

att säga "jag älskar dig" till sina syskon är så viktigt, säger det jämt till min bror just för att jag är så rädd att han inte ska veta om det annars. Sjukt :*

2009-02-02 @ 00:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0