Jag drömde att min Baby dog.

2009-01-16 @ 12:45:37


Det var ett tag sen nu sen jag drömde om denna drömmen men jag vill få den ur mitt sinne så att jag slipper bära på denna drömmen.
Jag vill tillägga att jag har drömt om  att min käraste ska dö rätt ofta så det är jobbit men tur är väl då att drömmarna oftast betyder motsatsen.

Denna drömmen började på en begravning och jag satt typ längst bak, och jag fattade inte vem det var som hade dött, jag höll i en röd ros,och hörde låtar sjungas, människorna gråta,
det var så många okända ansikten där som jag aldrig sett förr, det var typ bara jag där men ingen jag kände,
prästen säger att vi nu kan få gå fram till kistan för att skänka en blomma och skänka en tanke, eller till och med prata med den bortgångne för det sa han kan hjälpa dem att gå vidare till ett bra ställe.

Alla okända gick före mig, sen då det var min tur ser jag ner på den öppna kistan och jag brister ut i gråt,
där låg han så ljuvlig, och vacker, lika blek som snö, han såg så fridfull ut där han låg, men han såg så lessen ut,
jag viskade"
Jag älskar dig baby , och det kommer jag alltid att göra,"
det såg ut som att han log just då jag sakt dem orden till honom, gud så vacker han var.
Jag  blir hysterisk och säger att detta får inte vara sant, han kan inte vara död, det skulle vara vi två mot slutet , varför, varför skulle han dö nu!

Jag grät och grät jag kunde liksom inte fatta att han låg där ensam och inte med mig, det tog en lång tid att lugna ner mig men jag grät hysteriskt,
jag vaknar från drömmen och hela min kudde är våt jag kramar täcket, och är helt chockad, 
då Baby kom in på msn så berättade jag om denna drömmen eller så skrev jag den på bdb jag minns inte riktigt vad jag gjorde men jag berättade inte allt i detalj som nu för jag var rent för chockad för det och bara berättade det som jag hade varit värst i drömmen,
 han blir helt paff och skriver typ okey fan va hemskt, jag bara ja .
Jag sa även att det var tur att han var inne så att han kunde lugna ner mig, så jag inte fick en attack, för det är inte kul, vilken tur att han var inne då säger jag för jag hade nog inte kunnat lugna ner mig annars.
Baby du vet att du är min räddande ängel, och du vet hur mycket jag älskar dig, men jag säger det endå än en gång"

Du är den ängel som kom för att rädda mig från mörkret, du är den som tog mig till ljuset och du är den som åter igen gav mig en tro på livet och en tro på kärleken igen, jag är dig evigt tacksam men det är svårt att säga till dig i ord hur tacksam jag är, just därför så har jag gett dig mitt hjärta för det är du guldvärd, Jag älskar dig Baby <33

Denna drömmen fick mig att bli mer försiktig på hur jag är emot Baby, och jag är sjukt rädd för att förlora honom om jag gör något fel så tar dem bort honom ifrån mig och det vill jag inte, jag hade inte orkat med livet då så även fasst drömmen var hemsk så fick den mig att tänka mer än en gång innan jag gör något och den fick mig att bli mer uppmärksam och mer försiktig.

Så samtidigt som drömmarna  är hemska så hjälper dem mig att ändra på allt så att jag ska slippa tänka att om jag gör något fel då kanske allt jag håller kärt blir taget ifrån mig och jag kommer att ångra det för resten av mitt liv, så därför ska jag med dessa hemska drömmar ta vara på allt och vara extra försiktig och verkligen visa att jag menar allvar med allt jag sakt och alla löften håller jag tills den dagen vi båda försvinner<3



Kommentarer
Postat av: tony

uch det är hemskt o se någon så nära dö i en dröm fy fan men edison jag lär komma om det nu händer all vi finns här för dej älskar dej brossan <3

2009-01-20 @ 14:57:04
Postat av: Azzie

gud va hemskt att drömma så "/ tur att drömmar är drömmar som inte egentligen händer...



jag drömmde en gång att jag själv dog, jag var på min egen begravning och ingen alls kom...



tänk på att vi alla finns för dej i sådana här svåra stunder <3

2009-01-21 @ 20:01:34
Postat av: Jennifer

Usch =/. Vilken otäck dröm... :(.

Tur att det bara var en dröm :).

Jag grät som satan, när jag läste det här inlägget.

Vi finns alla här för dig- i bra och dåliga tider=)

2009-01-27 @ 23:53:55
URL: http://miisery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0