Jag är helt slut i min kropp!

2009-01-06 @ 17:02:32


Jag e gämt trött,sover dåligt,äter dåligt ja allt e helt enkelt dåligt just nu jag känner mig fett mycket äldre i min kropp än vad jag ser ut på utsidan, jag sover bort mina dagar,lägger mig sent, allt e bara helt cp just nu.
Jag vet inte vad detta kan bero på sömnlösa nätter, svårt att sova, äter inte som jag ska, vill bara sova hela tiden,
 jag är seg som fan för jag orkar knappt gå ut med hunden iheller jag hade hällre kunnat sitta på en gungstol och gungat än att gå ut och röra på mig,
det e rätt konstigt att det är så nu jag menar vad e det som sker med mig , jag e fett ororlig över mig just nu för jag vill som sakt inte kolla mig om det är nåt fel på mig utan skulle något hända ja då är det väl dags för mig då helt enkelt jag kan inte styra över mitt liv precis, men jag e fett rädd så jag får väl ta och kolla upp det för jag tänker inte dö ung!
Jag har rent för mycket jag vill göra i mitt liv,och jag har den underbaraste killen man kan ha och jag skulle inte vilja dö före honom utan jag vill isåfall att vi båda dör ihop för jag hade inte klarat av det om han dött före jag hade bara velat dö jag med då!

Kankske är det rädslan för att dö som gör mig så trött, seg, och ja allt jag nyss skrev jag vet asså inte men det är jobbit som fan att känna att man är sjuk när man kanske ser ut att må bra ut på utsidan men jag känner ju mig inte frisk på insidan så ska jag kolla mig får någon följa med,
jag får helt enkelt fråga mamma eller brossan eller min Baby om någon av dem kan följa med mig, för jag hatar sjukhus och sånt shiit så behöver allt stöd jag kan få!

Well denna gången hade jag inte så mycket att skriva om menmen så kan det bli ibland.

Är det någonm som vet vad allt kan bero på?
Så kan du kanske hjälpa mig om intefår jag helt enkelt kolla upp mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en bra idé att kolla upp det, för det låter som det kan vara nån typ av deppression du går igenom.. Det kan vara så att du skulel behöva någon "professionell" att prata med, typ nån psykolog eller liknande (se dock till att få en bra psykolog, det finns de som är helt sjuka), med tanke på hur din barndom varit. Du skulle kanske behöva bearbeta dina jobbiga minnen och tankar, så mår du kanske iallafall lite bätte.



Det här med pengar, finns det inget bigrag ni kan få? För ni måste ju ha mat så ni överlever liksom. Sverige är ju ett rikt land och det finns mat så det bli över, då ska man inte behöva gå omkring och vara hungrig.



Och din lillebror, är det han som är 18 eller hur gammal han nu är, Liam?

Hjälper inte han till med hushållsarbetet? Om inte, varför? Det finns inget rättvist allt i att du ska få ta hand om allt, han är 18 (right?) och borde vara fullt kapabel till att kunna ta hand om sig själv, han är ju myndig! Om han verkligen inte är det, så får han lära sig, han kan inte komma och kräva att alla ska servera allt på silverfat till honom.



Med tanke på hur det ser ut, med din uppväxt och hur din situation är idag alltså, så är det inte så konstigt att du inte mår bra. Men kolla upp det Edison, även om det itne är något så vet du det iallafall, det kanske bara är en fas. Men stå på dig, du ska inte behöva sköta allt, du har rätt till ett eget liv.



Ta hand om dig, hoppas allt löser sig. Kram

2009-01-06 @ 21:37:08
Postat av: Anonym

Okej, såhär ser jag det hela (efter att ha följt och läst alla dina texter i över ett år);



Det låter som att du är inne i jobbig fas, och det verkar som att hur mycket du än vill vara glad så går det inte? Am I right?



Din uppväxt har varit svår, och situationen du lever i idag, där du måste göra allt hemma då din mamma inte är där är inte så mycket enklare. Det är inte kontigt att du inte mår bra idag.



Det kan vara en bra ide att kolla upp dig, jag förstår att du är rädd, men om det är något fel med dig så får du veta det, och då kan du oxå få hjälp. Det låter som att det är psykiskt, och då kanske det skulle hjälpa om du fick tala med någon "professionell" som kan sånt, som en psykolog eller liknande (så dock till att det är en bra sådan, det finns många som är helt sjuka), som kan hjälpa dig att bearbeta dina jobbiga upplevelser och dina tankar. Då kanske du kan börja må bättre igen.



Det här med pengar. Kan ni inte få något slags bidrag? Sverige är ett rikt land och vi har mat så det räcker att bli över, ingen ska behöva gå omkring och vara hungrig. Det borde inte vara acceptabelt.



Och din lillebror som du bor med, är inte han typ 18 år, han Liam?

Hjälper han inte till något alls med husållsarbetet? Han kan ju inte bara förvänta sig att han ska få allt serverat på silverfat bara för att han är yngre. Han är en man nu och borde vara fullt kapabel att kunna ta hand om sig själv och hjälpa till hemma. Om han verkligen inte är det så får han se till att lära sig, för sedan när du inte längre finns där så måste han kunna klara av att ta hand om sig själv för att överleva.



Men jag tycker iallafall att om du känner att nåt är fel, så ska du kolla upp det. För att vara på den säkra sidan. För även om det bara är en extra jobbig fas så vet du det sedan.





Okej, det är iallafall såhär jag ser det, hoppas att allt ordnar sig.

Stå på dig Edison, du är värd att få leva ett eget liv också.

Ha det bra, och lycka till! Kram

2009-01-06 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0