Ibland så vet jag fan inte hur länge till jag ska orka med allt!

2009-01-05 @ 02:54:25


Jag bor ju som dem flesta redan kanske vet tillsammans med min mamma och min ena lille bror, och det är inte alltid  så jävla lätt hemma som ni kanske tror, jag får vara som en extra förälder till min ena lillebror när mamma inte är hemma.
Jag ska ta ett exempel på hur det kan  bli när hon inte tänker sig för utan hon bara drar till sin kille och tror vi ska klara oss, vilket vi turligtvis alltid lyckas göra, men allt detta e pga mig hade jag inte kunnat laga mat hade det varigt kört förlängesen,
 men nu kan jag ju laga mat så då tänker väl mamma jamen det fixar dem så kan jag vara borta i nårra extra dar, 38 spänn ska väl räcka och nårra pantflaskor men där e hon fan ute och cycklar!

Liksom jag kommer inte alltid kunna finnas till hands när mamma sticker jag e fan 20 år det är nu mit fucking liv skulle ha börjat, men nä det är som att jag e fast och inte kan komma någonstans.
Och det värsta är väl då att man har en mun till att mätta,
Jag själv hade kunnat vara utan mat högst i 1 vecka  men det är för att jag är van vid att inte alltid få mat på bordet.

Jag hade kunnat skita i det helt bara för att min bror skulle bli mätt" I dont care",
men man måste ju äta för att klara sig så är det ju.
Sen inte nog med det så ska hunden ha mat dem 4a katterna ska ha mat alla ska ha mat,
men nu i helgas har det knappt funigts någon mat, det har fått bli att djuren får det vi inte har orkat käka för deras mat e slut,
 Jag e glad att vi kunde lösa det med maten idag för vi var svin hungriga, eftersom vi inte haft tillräckligt med mat hemma.

Men jag är en sån människa att jag tänker på alla dem som aldrig får mat som får leva på mask och matrester, medans vi tar för givet att det ska finnas mat på bordet,
så just därför kan jag skita i att äta men sen samtidigt måste jag göra mat endå för min bror inte ska bli sur,arg,gnällig, mm.
Vi har alltid haft problem med pengar,mat,kläder,osv, allt e ju så jävla dyrt!
Jag är idag väldigt trött på alla djuren för skiter dem inte i soffan,skiter dem i köket, eller pissar ner mina sängkläder, jag e asså helt slut , jag orkar serriöst inte mer!

Jag bröt ut i gråt idag bara för min bror bara" jaha då får vi väl vara utan mat då... kul"
ja  typ nåt sånt sa han, plus hade jag fåt plocka upp en massa skit,renbäddat sängen,och sen när jag var klar med det ja då ska dem jävlarna skita utanför igen när jag just hade fixat bort det,
 min bror vill ju inte röra det han kan ju spy då,
amen va bra att man har edison då för han kan ta det så löser det sig,
 Ja kanske det men hur fan så kul tror han att det är för mig att gämt göra allt, det var fan knappt så han tog disken!
 och man blir ju så jävla glad att höra hans gnällande  när man sliter som ett fucking djur för att kunna skaffa fram mat!

Jag vill ha kvar min katt angel jag vill ha kvar star för den är min brors, jag vill ha kvar mysak, och sylvano min andre lillebrossas katt ska jag fråga mama om vi kan lämna tillbaka för han e inte rumsren för fem öre:/  Dem börjar gå mig på nerverna allihopa, jag vet inte längre vad jag ska göra med dem;__;

Det är gämt jag hela jävla tiden som ska fixa allt bara jag, jag , jag, jag , fy fan säger jag, här gör man sitt bästa och sliter som ett fucking djur inte ens ett tack får man ju , utan nä man får fråga var det gott, blev du mätt, osv .
Ooh ja jag känner tacksamheten för allt jag gör "
Dra åt skogen säger jag allihopa för jag e bara så trött på allt",
Varför ska jag bli lidande för att jag e älst varför!

Ni kanske tycker jag bara gnäller en massa men vet du inget om mitt liv kan du fan fara åt skogen du med,
det har inte varigt lätt, och nu inför det nya året vill jag se till att få det bättre men det verkar ju inte gå så bra det iheller,
Suck det blir bara för myket för mig helt eneklt, men jag ler sött och tänker altid på dem som har det värre.
Jag  bugar snällt för att inte visa hur jag igentligen mår för familjen, allt för att dem ska slippa se mig på det sättet jag mår innerst inne.

Well där var en del att läsa sorry yall men det kändes skönt att få det ur mig tack för att ni tog er tid att läsa.
MVH /EDISON



Kommentarer
Postat av: lillbubbel

Utbilda dig om du inte har det, sök jobb, flytta hemifrån. Du är 20 eller hur? Ta tag i dittt liv förfan och inse att din bror är tillräckligt gammal för att sköta sig själv, din mamma med.

2009-01-06 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0