Edison<3 Aaron 30/3-2008

2009-01-12 @ 16:32:24

Första gången då jag fick träffa dig kunde jag inte sluta  att tänka på hur vacker du var,

du såg ut som jag hade tänkt mig fasst ännu bättre, din personlighet verkade sjukt underbar och jag blev genast nyfiken på dig.

Ditt sätt var mycket speciellt och jag började tänka,

Dröm vidare för en sådan kille kan du bara drömma om!

Jag minns hur du såg ut den dagen fasst lite svagt men jag minns lite,

du hade en blå skarfs och ditt hår var rosa/svart,

du var klart målad och dina blåa ögon lyste som blåa diamanter jag kände hur jag smälte inombords.

Du hade din skinn jacka på dig om jag inte minns fel nuO__O?

Vi skulle till helsingör den dagen och det var första gången vi hade träffats, och du visste inte vem jag var så mycket  du hade väl typ bara hört talas om mig för teo hade berättat det för dig ,

och jag hade bara sett dig på bild och visste lite vem du var men inte hur du kunde vara i verkligheten,

jag trodde tex att du skulle vara helt anerlundare än va du var men jag hade fel , nu minns jag dock ej vad jag trode men jag var mega spänd att jag skulle få träffa dig.

Den dagen var sjukt underbar  och jag var som vanligt mega blyg och tyst i början ,

för jag är sån så fort det är nya människor jag ska träffa thehe men till slut så kom jag igång och började prata lite med alla, jag blev frågad av teo om jag kunde sjunga för er vilket jag då gjorde, ni alla sa senare nåt i stil med va fint du sjunger.

Jag svarade då tillbaka blygt , tack:)

Well som sakt i början var jag blyg,tystlåten, men det ändrades ju fort då jag märkte att alla var hel shyssta typer thehe.

Då jag skulle hem så tänkte jag om jag skulle våga fråga dig om en kram men jag gjorde det aldrig, 

i guess jag var rent för blyg , but can you blame me,

jag menar det är inte var dag man träffat på en sån kille som du.

Nästa gång vi träffades skulle vi med festa men då var jag lite mer pratig för då hade man lärt känna er lite mer ju hehe, den dagen åkte vi okså över till helsingör och sedan därifrån hem till teo och såg på film,

sen till scenen i landskrona, där vi drack och jag blev jätteful, pga att jag drack av fel anledning.

Jag hade nyss då blivigt dumpad och måde skit för personen hade sakt att jag var för mycket och jag fattade inte än vad det var han menat då han sakt så, 

jag trodde inte att någon ville ha mig mer för jag dög inte, jag liksom bara ville dö, jag hade inprencip gett upp om allt som har med livet att göra,

detta ledde till mycket mer drickande och det slutade med att jag spydde i ca 2 timmar nåt (Rätta mig om jag har fel)

Och ni var tvugna att ringa polisen,så jag fick bli hämtad av dem och ligga över natten i en fyllecell,

och jag kan säga er det "

Never more in my fucking life att jag ska hamna där igen"

Jag kände mig fängslad på riktigt, haha på tal om det hade jag visst sakt att

"jag vill inte till fängelsett, flera gånger för jag trodde nämligen att det var där jag skulle hamna!

Dagen efter då jag skulle åka hem fick jag ju träffa aaron och alla igen och tydligen hade han lånat ut ett par slags hanskar till mig eftersom jag hade sakt att jag frös då den kvällen jag åkte in i fyllecellen,

well enyway vi skulle säga hejdå till aaron och teo och jag kunde inte sluta att tänka på hur jävla vacker aaron var, och hur snäll  och trevlig han var,

ja alla var snälla jag menar inte så men ja detta e ju hur jag såg allt och hur jag tänkte osv så jag hoppas  inte att ni känner er mindre omtyckta för isåfall e jag lessen  för det.

Jag tror att jag frågade aaron om han skulle ha sina handskar tillbaka men han svarade så jedra sött"

nädå du kan få dem", eller ja något sånt sa han.

Jag bara typ e du säker han bara "ja det e  lugnt  min pojkvän tog ju din handske igår så då kan du få mina något sånt sa han .

Asså sorry om det blir fel, jag har dåligt minne tyvärr:/

Men  jag gör så gott jag kan,

det var vår andra gång det.


Tredje gången var det då dags för fest igen fasst denna gången skulle vi festa ute på en koloni och det var där som allt hände ju:D

Det var jag aaron,teo,nathan, min brossa och joel som festade den dagen,

vi lekte en massa sup lekar och till slut var det antingen theo eller nathan eller ja båda som ville köra sanning eller konka, 

så vi körde ju det en stund , sen blev det min tur dem bara "

edison saning eller konka,

Jag bara helt vågligt konka då sa dem hångla med varandra (Rätta mig om jag har fel)

Jag tänkte bara så här whaaaat okey shiiit jag som inte e så bra på det omg,

det enda jag tänkte på då var att jag ville vara bra så att jag inte gjorde något fel,

jag ville ju inte att en sån heting skulle tycka att jag var kass,

detta vet nog inte aaron om att jag tänkte men det gjorde jag.

Well sen blev det bara att vi hånglade allt mer utan att bli tillsagda, vi hade filtar på oss eftersom det var sjukt kallt då vi festade på kolonin,

vi hade tända ljus  för att hålla varmen igång och för att se något det var ju mörkt ute . 

Det var den tredje gången det.


Den fjärde gången var då vi skulle till nathan, och det var där som allt hettade till ännumer;)


Vi var då hemma hos nathan, det var jag där,aaron,theo, min bror och joel och ja nathan ofc eftersom vi var ju hemma hos henne haha,

vi såg på en film då med super zebran , den var jättekul alla hade mega kul vi drack då med,

men  jag drack inte så mycket jag tog det mest lugnt den dagen, eller ja till en viss del thehe;)

Jag vet inte om vi var extremt kåta eller om det var spriten men fan vad vi höll på att hångla,

joel filmade oss  en stund och vi bara fortsatte att hångla på det blev liksom hetare och hetare, 

sen gick dem ner och vi typ bara fortsatte hångla på , det blev mer och mer intensivt, jag f eller aaron får ett sms där det står"

knulla färdigt och kom ner !

 Vi knullade ju inte ens men ja dem bara skämtade med oss lite, sen typ skickade dem upp min bror för att säga ifrån att vi fick ta och komma ner nu haha.

Om dem inte hade stört oss who knows vad som skulle ha skett ;)

Well det är ju rätt solklart vad som skulle ha hänt men endå thehe:D<3

Så vi fick ju göra som dem sa, senare så gick vi till nathans rum igen och theo och nathan frågade oss om vi två var ihop,

jag svarade direkt ja och aaron bara ummm ja sen så skrev dem upp vårt datum och det är det bästa datumet som finns 30/3-2008.

Jag kommer aldrig att glömma detta , för det är det bästa som har hänt i mitt fuckade liv,

Jag Älskar Dig Aaron puss<3333


Kommentarer
Postat av: klara

Gud va gulligt :')

2009-01-12 @ 18:30:15
Postat av: EIEI

Aw ^^ Redan läst detta på Aaron's blogg, som han tog bort o__o Och hört när du berättade på Stickam en gång, men varje gång känner man sig på något vis glad :'D

2009-01-12 @ 21:57:49
URL: http://stallfjant.blogspot.com/
Postat av: xBortJagad

Edison, du skriver så jävla bra ;O

Har läst den här texten... hur många gånger som helst, och man bah: Naaaw! varje gång o.ô

Och sen ler man också ^_^"

All lycka till er två <3

2009-01-15 @ 09:53:51
Postat av: Azzie

nu vet jag inte hur många gånger jag har läst men, men XD ni är så grymt söta så jag kan inte låta bli att läsa helt enkelt! :3 och inte GÅR det heller att sluta le när man läser hihi :3 :)

hoppas det blir ni föralltid! <3

2009-02-22 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0