wow nu ska det äntligen bli av!

2008-11-27 @ 14:31:24



Det jag har väntat på ett bra tag nu var att vi skulle kunna flytta vilket  blir av nu i december första helgen som kommer .
Jag har längtat som  tusan och nu vill jag bara att dagarna ska gå fortare så vi blir klara med flytten:)
Äntligen så ska man slippa tänka på avståndet som man har nu , det ska bli mega skönt att slippa behöva tänka på att det ska kosta en massa bara för man vill tex hälsa på sin pojkvän eller vänner, allt kommer bli så mycket bättre och nämre då vi bor i landskrona.

Det första  problemet vi slipper är att man ska behöva åka och hämta sin lillebrossa i malmö , fy va skönt att slippa byta tåg, att sitta i timmar osv det  kommer vi inte behöva ens tänka på då vi bor i landskrona, utan man bara ber den han bor hos att sätta honom i tåget mot landskrona så kommer det att räcka för den går raka vägen plus både vi och han slipper detta bytande och sittandet i timmar.

Det andra problemet  vi kommer att slippa är att knappt ha affärer , vilket det finns gott om och nära där vi kommer att bo sen, i just cant wait anymore im so exited hehehe.

Och framför allt det kommer att bli nämre för mig och Älsklingen, vilket kommer inebära en hel del för vår relation whaaaaaaa kan knappt vänta ju, Jag vill bo där nu så jag kan ringa min Älskling när jag vill och typ säga" Baby  vill du komma över en stund, eller  hey Baby va sägs om att hitta på något idag"
Ja helt enkelt  det kommer att bli så mycket bättre då vi bor i lanskrona, fan va skönt det kommer att vara att slippa behöva tänka på avståndet då man behöver den man älskar som mest osv  I say fuck yeahh now the real life begins<3

goda nyheter älskar vi :D<333 haha and im out byebye



Kommentarer
Postat av: Rebecca

hääy, skit snygg blogg, länkade dig om det går bra ^^

2008-11-27 @ 22:20:37
URL: http://nyappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0