Vill bara komma härifrån men känns som en evighet tills dess!

2008-11-20 @ 00:44:06




fixad i ps



Som ni vet är vi mitt uppe i att flytta men det går segare än jag trott, har vi otur blir det inget flyttande föräns i början på december, och jag som vart förväntansfull att det var i november vi skulle bli klara nu och att vi snart skulle flytta, men nä december nångång blir det av , det vill säga om vi inte hinner få pengar innan dess men ser svart ut:/
Jag hatar det jag vill fan bo där nu, inte om 100 år liksom.

Sen inte nog med det så ska man resa i 4 timmar först 2 timmar för att hämta saker vi har kvar i kivik, sen 2 timmar till tillbaka för att komma hem men då lär vi ha massor med oss som vi ska bära osv ohhh va kul:(
Nä fy fan säger jag,  jag börjar att  tappa glöden och mår skit var dag för det går så jävla segt, hatar att allt ska handla om pengar nu förtiden:(!

 Men jag får väl försöka ha tålamod även om jag börjat att tappa det med:/
Det är inte lätt i livet men vem sa att  det skulle vara det, ingen men fan ibland önskar man att det vore enklare anywey den dagen det nu blir klart kommer det att vara den bästa dagen i mitt fuckade liv.
Det får bli en kort version på allt jag skulle kunna skriva om för nu e jag piss of tack och hej
 bybeye.

Kommentarer
Postat av: tony

när jag kommer ska du o jag paka som 2 gallnigar för vill med komma i väg fan suger där vi bor nu vill bara typ spränga lägenheten :P -_- ska hjäpa dej som fan :X GRRR X:X:

2008-11-21 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0