Tomten och Jesus

2008-11-14 @ 16:22:26



Det var en vacker vinternatt och tomten var ute i stallet för att förbereda sina renar, när han var klar ville han ut och ta lite luft så han gick ut till skogen han hade nära sig, han såg upp mot den mörka himelen och fick se ett skarpt ljus skina så vackert nu ville han bara dit.
Tomten bestämde sig för att hämta sina renar och åka upp till det där vackra skenet han såg, när han hade komigt en bit på vägen fick han se att det var ju Jesus sken han hade fått se .

Han tittade på jesus som bar en genomskinlig mantel, hans hår var så lockigt och långt så bakifrån liknade han en kvinna, hans kropp var vit som snö och tomten kunde inte sluta att dreggla så tomten  steg av släden och gick på dem fluffiga molnen  bakom jesus och klappa lite lätt på hans axel.

Jesus vände sig om , tomten blev helt stilla ohh som jesus sken han hade aldrig sett något sådant vackert , jesus blåa ögon glittrade så vackert medans hans långa bruna lockiga hår låg så snyggt och glänste, han såg verkligen ut som en gud den dära jesus tänkte tomten.

Jesus frågar vad tomtem gör hos honom, han svarade"
Jag såg ditt vackra ljus och kunde inte mostå att ta en titt"
Då skrattar jesus men klart du såg ljuset det var jag som ville att du skulle komma på besök, stig in i himelens portar min käre tomte så ska jag visa dig hur jag har det här.
Sicket palats tänkte tomten här skulle jag lätt kunnat bo , ingen snö ingen kyla bara ett paradis.

Efter en stund frågar jesus tomten om han vill ha lite vin och kakor, ja tack gärna sa tomten och log, dem satt en bra stund och pratade då fick tomten en dejawu syn på han och jesus villt älskande i hans skog han förstog inte vad som hände , helt plötsligt hade det skimrande änlga ljuset på jesus blitt till läderkläder med handclovar och piska dem älskade rikitgt hårt på sånt där hardcore sätt och tomen började känna hur hans underliv blev hårt, han förstog inte vad som hände, han hör jesus ljusa ängla röst säga tomen , hallå tomten vakna.
När han vaknar så berättar tomten om denna vilda drömmen och jesus bara ler, 
tomten förstog inget och sa"
 nä nu måste jag tillbaka till mitt stall, tack för din inbjudan det var väldigt underhålande och sicken upplevelse"

Jesus skrattade och blinka till så dära charmigt med ena ögat och sa"
 jamen klart kära tomten ,du är alltid välkomen till mitt palats när du än vill.

Dem sa förväl och när tomten var tillbaka i stallet så var där ett kort ifrån jesus där det stog "
 jag hoppas du njöt av vår hardcore stund tillsammans , du är välkomen åter när du vill pussar Jesus.



Kommentarer
Postat av: medya

Borde vara djävulen och jesus hehe. Tomten är så tjock så.

2008-11-22 @ 20:09:52
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0