I helgas

2008-11-24 @ 20:25:36




I helgas så kom min baby efter ca 3 veckor till mig igen, och det var mega mys att få hålla om honom igen och att få kyssa honom och att få känna hans doft igen det var underbart:D

Vi hade det jättemysigt i helgen för vi var hemma ensamma eller ja nästan som ni vet så var vi tvugna att passa hundarna men det gick ju endå,  tyvärr fick vi låsa in katterna i min brossas rum pga den enda hunden inte kom så bra överäns med dem.

Det possetiva med att passa hundarna var väl att man inte kunde sova bort hela dagen vilket inebar att man fick spendera mera tid tillsammans och bara det betyder jätte mycket.
För det finns ingte värre än att gå miste om värdeful tid som man kan få uppleva tillsammans så ja det var väl det possetiva, det negativa var att jag inte är så van vid att ha hundar så jag kunde tycka att dem var jobbiga för man ska ju vänja sig att gå ut med dem osv men det gick bra endå.

Jag och älsklingen såg på filmen niko ni vet den där nya filmen om den söta renen som söker efter sin pappa, men vi hade inte kunnat se den på tv utan min älsklings hjälp , han hade nämligen med sig bränbara skivor som han inte använde och som jag fick ut av honom.
Så vi kunde ju bränna ut den och se på den och den var mega bra och jag rekomenderar att fler ska se på filmen .

Vi hade massa mysigt och det hände lite vildare saker i rummet men det ni det kan ni typ få fantisera om vad  vi hittade på där inne thehe, vissa saker är ju privat även om det kan vara kul att dela med sig lite av vad som sker i rummet ibland så finns det vissa saker man vill behålla själv hehe:D

Helgen var som ni läst en underbar helg och jag ser fram imot nästa helg då vi kan vara tillsammans igen, saknar min älskling redan och kan knappt vänta till han ska komma igen<333

Hoppas att  ni hade en mysig läs stund se ya // Edison
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-02 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0