Nu bor vi äntligen i landskrona:D

2008-12-15 @ 14:31:50




Nu bor vi äntligen i landskrona och det känns jätteskönt att vi äntligen är här.
Nu kanske man kan få börja om på nytt och må mycket bättre än vad jag gjorde i perstorp, än så länge känns allt bra men vi har ju inte bott här så länge så man har knappt hunigt att känna av vad man igentligen tycker om landskrona, men hittils så har allt kännts bra och jag mår bättre.
Tänk att det snart är jul det är inte klokt vad tiden springer iväg och hur dagarna rusar iväg,det ska bli spännande att fira jul på ett nytt ställe, och nyårsafton.
Vi e klara med köket,mammas rom,tve romet, men vårt rom är inte klart än:/
Jag hoppas att vi ska få ordning på det med mycket snart för som det ser ut just nu tycker jag det bara är saker överallt, vi ligger på golvet på våra madrasser,och sängarna står i ett hörn , kläder lite här och där och ja helt enkelt stökit så jag hoppas vi kan få iordning på det snart men det går segt framåt men ska ta tag i det så fort mamma kommer hem igen.
Men anars är vi klara vilket känns mega bra:D





Kommentarer
Postat av: tony

yay landskrona rocks

2008-12-15 @ 15:04:42
Postat av: tony

landkrona 4life

2008-12-15 @ 15:05:09
Postat av: Julia

Landskrona :D

Hoppas du trivs! Ses i stan eller ngt (;

2009-01-25 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0