Jag längtar inte till något just nu !

2008-12-19 @ 23:52:07






Jag ska ge er ett senarium på hur julen kommer att bli för oss i år, och jag ska även ge er ett senarium på hur nyåret kommer att bli.
Vi börjar med julen.

Vår jul!
På julafton kommer det bli jag,min mamma, och inga fler kul va, vi kommer inte att få några julklappar föräns efter jul, men det kan jag skita i.
Vi kommer nog inte ha en gran,för vi har inte köpt en ny plastgran nämligen och den förra är sönder.

Det kommer bli vår jul det
 "Some christams ey but what the heack at least its christmas time , just smile and pritend youre somwere else, and it will be great..... or not!
Merry fucking christmas

Vår nyårsafton!
På nyår så kanske det ska bli mer liv och mer kul, men det får vi allt se, just nu vet jag inte om jag orkar med att fira dessa såkallade glädjefulla högtider, utan att jag mår skit .
Jag får la se vad som sker om jag kommer orka fira det med någon överhuvudtaget,tills jag vet det får jag vänta glatt och hoppas att det kommer att ordna sig hur det än blir!





Kommentarer
Postat av: !/?

Jag känner mig verkligen dålig som person. här sitter jag och klagar över mitt liv och hur tradig jul jag hade, Men här hittar jag en som har det mkycket värre än mig!



Hoppas du får en bättre jul och nyår närsta år isf.. Fighting!^^

2009-01-04 @ 14:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0