Jag känner att jag aldrig varit någon trots att fler får det att verka så!

2008-12-20 @ 15:45:39


Innan jag mötte min Baby så var jag någon som dem flesta inte kände till, jag hade inte så många vänner,fasst det har jag fortfarande inte nu men hällre för lite vänner än för många.
Jag var mobbad från klass 7 till 3 e ring, jag var oftatst utstött,satt längst bak,fick sällan den hjälpen jag behövde osv.
Jag blev kallad,bla för pinnen,spinky,bögjävel,missfoster osv, inte så kul precis.
Allt detta ledde till att jag började få självmordstankar,började skippa skolan, skylla på att jag var sjuk mm,
jag kände mig aldrig vacker en enda gång ,utan jag trodde på det dem sagt
"Jag var nog ett fult missfoster,som borde låsas in för jag var för ful"
Så här var det läänge, jag började med tiden att klä mig  i svart, jag började att sminka mig med kajal, och jag började att skapa en ny edison en mycket tuffare,mer kaxig,mer självsäker liksom.

Jag har aldrig vart den typen som var rädd  för att börja ett slagsmål eller för att ge mig in i slagsmålen eller för att bli slagen, hell no men ord kan sänka en rejält, så det var det som fick mig bli svag men atityden hade alltid varit där Jag bara hade inte visat den för någon och när det väl hände fick man en sån respekt ut av dem så kallade mobbarna.
Jag började bli skolans bråkstake och jag hamnade gämt i slagsmål, oftats för att skydda mina vänner för mig sket jag i, "Jag var ju redan ful ju så varför bry sig om hur jag såg ut då"

Istället för att bli svag så använde jag alla ord dem kallat mig och byggde upp en styrka som fick mig att totalt  ändra på hur jag varigt innan.
Detta var ju inte så bra att gämt slåss,störa på lektionerna, men jag slapp höra alla namn för dem visste om dem kallade mig det då jävlar så smällde det, jag kände mig som en kung,
men allt bråk ledde mig till att få bli flyttad till en skola som var ett skoldaghem för bråkiga elever och för sånna som hade problem att hinna med i skolan.

Tro nu inte att alla var handikapde utan dem hade bara ett högre temprament än normala människor.
Jag trodde allt skulle bli bra där men så började jag att bli mobbad än en gång men jag tänkte
" I helvete heller att dem ska börja"
 Så det blev mycket bråk där med men oftats så sa jag en massa ord eller totalt mindpshykade dem,så dem blev mer rädda för mig, även om man inte kan tro detta om mig idag att jag har varit en sån kille som var mobbad,sen blev slagskämpe så är detta sant.

Nu till det jag ville få skrivet om min titel.

Jag är i dagens läge en rätt lugn kille,mer kännslosam,och jag har börjat komma in i det igen att ta in all skiten och må skit och få självmordstankar,fasst det enda som får mig att skita i dem just nu är väl att jag inte vill bli som jag en gång var.
Nu är jag inte mobbad  folk kan skriva på bdb hur bra man ser ut osv, men  jag känner inte att dem menar allvar, för med tanke på vad en sa till mig för ett jäääävla bra tag sen så kan jag inte tro på dem ,men jag får ju spela med deras lilla spel och le så sött trots att jag mår skit!

Varför ska det vara så oretvist nu för tiden,
Varför ska andra få höra att dem e så sjukt vackra, och att dem avgudar dem,
Det är så fel att människor idag ska vara så ytliga , det är fan inte klokt hur dem dömmer en för hur man ser ut nu för tiden,
Ska det behöva vara så här så tycker jag att världen kan fara åt helvete!
Sen tycker jag att det är fel att man ska bli olika behandlade jag menar vi alla behöver få höra nån gång att vi är vackra,fina,osv.

Men nä istället för att visa gämnlikhet till alla så har ni en på tron som ni alla avgudar,det där är fan inte normalt,
Alla ska få sitta på tronen och få känna att dem  verkligen är något vackert och speciellt, men istället för att låta alla få sitta på denna tron så dra ni ner dem  och  tvingar dem att se denna personen sitta på sin tron medans ni trycker ner dem som aldrig får sitta på tronen.

Det är fan inte så konstigt att ni får andra att känna sig mindre värda , när ni gör så där mot dem,
Jag tycker att det har gått för långt det hära med vem som är vackrast,snyggats,hetast mm,
Ska det verkligen få gå så här långt!
Det tycker inte jag men vad kan en människa göra åt saken,ingenting men om vi hjälps åt så kommer kanske alla få en smakbit av att få sitta på denna tronen där dem sen får känna på hur det är att må som en kung och höra var dag hur vackra dem är!

Fasst även skönheten på tronen kan ha problem för dem måste var dag se lika bra ut,och gör dem inte det dras dem ner bland oss alla och får känna hur det känns att få se någon anan sitta på dens tron,
men kanske det är just det dem behöver för att se hur det är för dem andra när den satt på sin tron,
Så att dem kan förstå vad vi alla går igenom,kanske då kommer dem som får sitta på tronen förstå varför man mått så dåligt som man har gjort ,
Först då kanske den förstår att  vara avgudad, vackrast i världen är inte allt,utan att det finns så mycket mer bortom den kungliga tronen som dem inte har skådat, som dem måste så att dem kan börja tänka på dem som så länge varigt nertryckta eller gömda,och föra dem till denna tron av skönhet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en otroligt fin männsika!

Förstår inte varför man ska mobba och få nån att må dåligt!

Ingen är värd att må dåligt!

Du så jävla go, snäll och vacker!

Både utan och med smink är du otroligt fin!

Fattar inte att dem kunde kalla dig ful.

Du är OTROLIGT VACKER OCH SNYGG!!!



Din kärlek till Aaron gör mig rörd, det är så vakert!

Har aldrig sett nått finare.



Ha d bra!

KRAM<3

2008-12-20 @ 15:59:12
Postat av: Anonym

Jag haller med, det ar helt sjukt hur dagens samhalle ar uppbyggt. Ingen ar mindre vard an den andra. Alla ar ju lika mycket varda, men det verkar som en del inte kan forsta det. och sen, bara for att nagon vagar vara annorlunda, sa ska dom trycka ner den direkt! Jag tycker dom som sticker ut, har en annan laggning os.v ar otroligt modiga och starka personer! Jag uppskattar dom personerna.



Och Edison, du ar sa fin och vacker, ingen borde fa saga nagot annat! Dom ar bara avundsjuka ;)



2008-12-20 @ 16:08:46
Postat av: Mickaela

Fan va bra skrivet Edison :D

2008-12-20 @ 17:23:33
Postat av: xXLittLeMeEXx

Du skriver grymmt bra och man rycks med och tänker till. och jag kan inte mer än säga att jag håller med! världen är alldeles för utseende fixerad! och det är verkligen fel.

2008-12-21 @ 00:03:15
Postat av: Louise

2008-12-21 @ 14:17:14
Postat av: louise

fan varför tryckte ja enter förut >.<



aja till de ja vill ha skrivet nu då.

jag va/är mobbad för ja inte är som alla andra speciellt inte i sättet, ja e hyper å rastlös hela tiden med världens humörsvängningar å blir ja sur går de ut över dem som snackar skit om mej, men ja tar skiten och har förökt ta livet av mej 4 ggr de e inget kul å veta att du också hadde det så.

de e starkt at dej att klara av det och på nått sätt är ja stolt över dej!



puss på näsan :* <3

2008-12-21 @ 14:19:59
Postat av: Iqbefriiad

Tror faktiskt aldrig att jag läst att någon "populär" eller vad man ska säga skrivit något sånt här...

Sjukt smart skrivet, och det är så rätt också.



Och alla ser på folk olika. Den som kanske är jätteful i dina ögon kanske är vackrast i världen i någon annans.



Ta hand om dig! <3

2008-12-21 @ 22:14:28
URL: http://azombiehidesmyface.blogspot.com/
Postat av: KATCHiOWH

Jag håller med. Bra skrivet, verkligen.

Men när jag säger något om någons utseende, ljuger jag sällan. Om någon är söt, vacker osv. säger jag det. Särskilt om personen har sådär halvdålig självkänsla, då de behöver såna kommentarer.



Jag har hört nånstans att; om man inte har något bra eller snällt att säga, så behöver man inte säga någonting alls. Vilket nog stämmer, för det mesta. Jag tror det var ifrån Bambi-filmen. ^^

2008-12-21 @ 22:54:21
Postat av: IAP

Jättebra skrivet Edison!



Usch, det är hemskt att bli mobbad, blev själv mobbad under hela låg- och mellanstadiet, jag vet hur det förstör en, men man lär sig så mycket av det ändå.

Man ska behandla människor med respekt.

Jag har jättesvårt för människor, jag hyser stort hat mot de flesta tackvare hur jag blivit behandlad innan, men jag har ändå lärt mig att se det vackra i dem. Alla människor är vackra på sitt sätt, hur de än ser ut.

Att vissa kanske är vackrare i mina ögon än andra kan jag inte förneka, men ingen är ful och ingen förtjänar att bli illa behandlad.



Så vad jag försöker säga är att alla är lika mycket värda och alla är vackra. Behandla andra som man själv vill bli behandlad, man får ingen respekt och kärlek av att mobba och trycka ner.



Du är klok Edison, take care.

2008-12-22 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0