I helgas

2008-12-03 @ 15:25:11


I helgas så kom baby till mig igen och det var mega mys som det alltid är thihi, vi hittade på en massa bus oskå tillsammans med brossan och en polare till honom det var riktigt kul tänk att folk e så lättlurade ibland haha.
Fast det roligaste var nog när jag och honey började att diska , jag typ höll på att skämta om saker när han diskade något weller när jag diskade typ  som ett exempel nu han diskade ett glas och då började jag så hära harder , faster, haha ja ni fattar grejen va jag menade med det Sex talk in the kitchen haha, sen när jag diskade något så låtsades jag som att han var typ värsta kåt och kunde säga typ saker som "nämen baby redan som att han komit liksom haha det var mega kul sen blev jag lite busig och börja skvätta vatten på honom han bara nä edison nä men jag stänkte endå sen sa han nåt typ nä nu jävlar sen så stänkte han på mig med , jag fick en ide som jag inte gjorde men den ideen tänker jag genomföra nästa gång;) thehe för det skulle vart fett me kul.

Vi kollade även på filmer ju och min honey gillar inte pussinutti slask blask filmer där dem e fett överromantiska men då passade jag på att jävlas med honom , vi såg änglahunden charlie 2 där det var lite romantik mellan charlie och sasha och honey bara  utbrister omg näää då började jag oooh honey i love you give me a kiss han bara nää edison nä jag bara  awww komsikomsi det är lätt man gör så här , och så plutade jag med läpparna han typ vänder och vrider allt för att jag inte ska kunna pussa honom men serru jag ger mig inte jag pussade honom överallt thehe det var mega kul  och så gjorde jag var gång det blev så dära äckligt romantiskt thehe allt för att jävlas med honey^__^<33333

Till honey

Look i know youre loving it and you just cant get enough,You just play that you dont love it ;)
kisses and hugs youre prince Edison.

Well det finns mycket jag kan berätta om våra helger men lite får man ha för sig själv thehe;)



Kommentarer
Postat av: Ski

Awwie vikken myyys helg, lät ju värsta kuligt!hihi^^

ni be så söta ihop, mitt absoluta favoritpar ever!!<33 ^_^

2008-12-09 @ 02:30:27
URL: http://mebeski.bloggagratis.se
Postat av: xBortjagad

Naww, ni verkade ha det massa mysigt <:

Fortsätt jävlas lite med honom, han gillar det, men vågar inte visa xD

Ni kommer hålla länge <:

All lycka till er ^_^"

Kram :*

2008-12-15 @ 07:54:05
URL: http://bortjagad.blogg.se/
Postat av: Deutzhie

Men aww va sött dåe :)

2008-12-15 @ 16:42:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Danneh

Hahahh aww va söta ni e! :'D

Jag skulle göra precis samma sak hahha xD

älskar att retas! :D

2008-12-22 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0